چگونه می توانید توجه مشتریان را به خود جلب کنید بخش اول

رضایتمندی مشتریان

 

همیشه یکی از دغدغه های خدمات دهندگان این بوده است که چگونه می توانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند؟ برای این مورد راه های متعددی که وجود دارد مثلاً قیمت مناسب یا ارائه خدمات برتر نسبت به سایر رقبا ولی آیا چطور می توان این متمایز بودن را به سایر مشتریان نشان داد تا آنها از شما خدمات بگیرند ؟

اینترنت و فضای مجازی راه حل مناسبی دراین خصوص دارد ولی کدام کانال می تواند تاثیر بهتری برای شما داشته باشد همیشه به یاد داشته باشید که مشتریان به فضای تخصصی تر بیشتر اهمیت می دهند تا یک کانال عمومی ، حال باید فضایی را پیدا کنید که مختص صنعت داربست و ساختمان است.

داربستان وبسایتی است که شما می توانید با استفاده امکانات آن ارتباط خوبی را مشتریان خود برقرار کنید و یکی از این امکانات ارائه فرم رضایتمندی مشتری است . شما به عنوان خدمات دهنده داربست ، تولیدکننده و ... می توانید پس از نهایی شدن کار از مشتری خود بخواهید فرم رضایتمندی را در سایت داربستان برای شما پر کند این کار نه تنها سبب می شود تا اعتماد مشتری جلب شود بلکه باعث می شود که در سایت داربستان امتیاز بیشتری نسبت به سایر رقبا داشته باشید و به عوان پیشنهاد ویژه به مشتریان معرفی خواهید شد.

در بخش های بعدی از امکانات دیگر وبسایت داربستان برای ارائه به مشتریان خود در اختیارتان قرار خواهیم داد.

داربستان ؛ تحولی نو در صنعت داربست ایران

کلمات کلیدی : داربستان،مشتری،صنعت داربست

آگهی ها

حفاظ سرنيزه
  • داربست
  • 279
  • ویژه
نمایندگی ایزوگام دلیجان
  • ساختمان
  • 356
  • ویژه
استخدام نیرو
  • داربست
  • 3138
  • ویژه

مشخصات منتشر کننده

با سلام اسمم داود و ۲۷سالمه و تقریبا ۱۳س...تهران
رسول ظهیری 31 ساله استادکار داربست بند...تهران
استادکار داربست به همراه اکیپ...تهران
استاد کار داربست هستم با حداقل ۱۵ سال سا...تهران
احسانی استادکار داربست پتروشمی و شرکت ها...خراسان رضوی
استادکار داربست در کرج...البرز
محمدامین پاکزاد ۱۳ سال سابقه بیمه دارم ...اصفهان
اجرای کلیه خدمات داربست و پیچ و رول پلاک...تهران
کار متری شرکتی کارگر روزمزد ...تهران
استادکار داربست هستم با پانزده سال سابقه...اصفهان

تبلیغات

منوی سریع